> Bra hårdag

Jag måste bara berätta en sak! Det var ju såhär att jag inte kom i säng förrän halv 3 inatt någon gång (skrev sista blogg-inlägget innan jag gick och la mig 02:24). Då jag gick och la mig hade jag precis duschat, så jag somnade alltså med blött hår. När jag går upp yrvaken förväntar jag mig världens fågelbo i huvudet och plattångs-behov till maxx, men ikke! Jag såg istället ut som en fakking gudinna i håret. Jag blev minst sagt förvånad, men behovet av att kamma det finns inte ens där nu. Drog några försiktiga drag med en kam, men det var faktiskt allt som behövdes. Det betäcknar jag verkligen som en bra hårdag! Betyder detta att jag har en bra dag framför mig?... Man kan ju alltid hoppas!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Em

Härligt med en bra hårdag :D



haft en bra dag ?

2009-11-05 @ 16:34:03
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0