> Apoteket

Alltså, jag har på något vis fått för mig att Apoteket bara säljer bra grejer. Förstår ni vad jag menar? Allt är hälsosamt, nyttigt och slår även sina konkurrenter på hudvård och allt annat. Förstår bara inte varför. Men antar att det är bilden de vill att folk ska ha av dem? Nu senast så köpte jag min sminkborttagning på Apoteket. Tänkte att "so what att de kostar mer, det är ju apoteket, de måste vara bäst." Rätt löjligt egentligen. De nya jag köpte var från Apoliva och i vanliga fall brukar jag köpa H&M's egna, de där billiga sminkborttagnings-servetterna, ni vet?

Jag har superkänslig hy (speciellt på vintern). Har provat Niveas sminkborttagnings-servetter men de svider. Testat flera olika sorter, men fastnat för H&M's. Jag vidhåller att de är bäst. Apolivas var betydligt mycket sämre än H&M's på min hy. Så hädanefter tänker jag inte köpa några andra än H&M's.

Vad har ni för bild av Apoteket och vad använder ni för sminkborttagning?

Nu ska ju även Apoteket inte längre ägas av staten, så loggan är bytt och vanliga receptfria läkemedel ska säljas i vanliga livsmedelsbutiker. Ex: Huvudvärkstabletter, nässpray... Vad tycker ni om det? Jag tycker det är bra, faktiskt.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har precis startat en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-45.html



Kram, Tess

2009-11-03 @ 23:08:52
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Okej lägger till dig med då :D allt bra? :)

2009-11-03 @ 23:16:35
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/
Postat av: Monkey

ja använder mig av mjukt o skönt tror ja dem heter finns på öb tio kr förpackningen super br5a :D

2009-11-04 @ 11:52:40
Postat av: mathilda

Först tar jag bort mascaran med niveas eye makeup remover, sen tvättar jag ansiktet med niveas rengöringsmjölk och så avslutar jag med niveas ansiktsvatten:) Jag har med känslig hy så jag tycker att mjölken funkar bäst:) hehe <3

2009-11-04 @ 11:57:47
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0