> Ägg med skruvskal

Shohoo! Jobbat idag, efter jobbet åkte jag hem och hämtade kläder och åkte och tankade. Kom hit (till Honeyboy o Big Brother) och har ätit som en fucking häst! Haha, jag fattar inte^^ Proppade i mig både ett paket kycklingnudlar och en fralla med ett stekt ägg. Mätt som bara den blev jag och har fortfarande ont i magen. Älskling sitter och äter pistagenötter (jag som ääälskar pistagenötter), men jag vågar inte äta. Då får man bara mersmak och trycker i sig ännu mer och då kanske min stackars lilla magsäck skulle gå ett tråkigt öde tillmötes =P

När vi skulle steka ägg så påpekade Älskling att "Man borde faktiskt ta och uppfinna ägg med skruvkork...eller jag menar skruvskal. Skitbra, då slipper man kläcka dem!" Haha, smaaart! Eloge till dig ;P

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0