> 79 kvm

Ojdå, så det kan gå. Min bloggis har inte blivit uppdaterad på nästan 2 dagar. Not goood. Men jag åkte till Mami i fredags och sussade där. Jobbade även idag, så inte haft så mycket tid över.

Tänkte att jag skulle avslöja hur stor min nya lya är! Den är på hela 79kvm. Inte dåligt, eller hur? Kan knappt vänta innan jag får flytta in. Ska bli sjukt kul att inreda den. Skitfin är den med, love it!

Så... Eftersom jag inte "umgåtts" med min dator på (för mig) ett bra tag nu. Har jag missat något nämnvärt?^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Marion

Du har missat mig att jag saknar dig skit mkt



Marion <3 Nicole

2009-11-15 @ 17:29:01
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 22:49:05
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 22:49:05
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0