> Vandrande bomullstuss

Jag kunde inte somna om igen, vilket ni förmodligen lagt märke till? Jag känner mig som en vandrande fucking bomullstuss. Huvudet gör ont och känns som om det är uppstoppat med bomull eller något i den stilen. Jag snyter mig hela tiden, men ändå lägger det inte av. Det tar inte slut. Någon form av massproducering av snor i min näsa? Jag snyter mig tills det gör ont och jag blir helt sårig. That sucks. Jag har lock för öronen och har haft mer eller mindre hela dagen. Älskling blir galen på mig för att han behöver säga allt hundra gånger för att jag inte hör. Jo, för att tillägga så fryser jag ständigt med. Har gjort hela dagen.

Fasiken så jag klagar, men kanske blir det bättre då? Eller kanske inte. Men någon kanske i alla fall tycker lite synd om mig?... Jag har inte tid att bli sjuk, save me!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tycker jag att du ska göra. dom är helt fucking underbara! :D

2009-12-14 @ 23:28:18
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: vesna

Hur mår du idag? Haft de bra?

2009-12-15 @ 18:57:07
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0