> Rosa gaytandkräm

Jag bor ju lite tillfälligt här hos min pojkvän nu mellan mina lägenheter. Får ju inte den nya förrän 1 januari och är redan ute ifrån den gamla. Detta har givetvis medfört att mina produkter åkt in på toaletten här. I princip hela hyllan innehåller bara mina produkter. Ingen reaktion från älsklings håll, tills jag bytte ut tandkrämen.

Bland alla rosa flaskor (hårmousse, hotstraight m.m.) stod även min rosa tandkrämstub "design edition". Först då den intog sin plats i hyllan fick jag en kommentar från min babe:

"Haha, en rosa tandkrämstub. Så gay!"

Ja, så kan man väl också se på saken, kanske? Haha, knäppnisse han är ibland. Han har däremot aldrig reagerat på alla rosa schampo- och balsamflaskor som invaderat dusch-hyllan...?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0