> Överskattad pizza

Jobbade idag och efter jobbet bar det av till pizzerian för att äta tillsammans med barndomsvänner. En väldigt populär pizzeria som ligger i kommunen jag kommer ifrån (och mina vänner bor i). Överskattad som apa, dessutom. Jag beställer alltid barnpizza eftersom jag inte äter mer. Hemma i Borås brukar en barnpizza kosta mellan 40 och 55 kronor ungefär. Idag fick jag betala 70 spänn och då ingick inte ens dricka. Jag har väl råd, men tycker det är lite löjligt dyrt bara. Var inget speciellt alls med den pizzan. Jag har ätit betydligt godare i mina dagar...

Nu kom jag nyss ur duschen och tänkte ta och borsta tänderna och hoppa i säng. Ska ju trots allt upp jättetidigt och jobba imorgon. Nattinatti på er.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0