> Nicole dissar

Ny kategori! Hiss/Diss har premiär idag i min blogg! Varför? Jo, för att jag mår inte bra och är på dåligt humör och behöver få ur mig lite dissar. Alltså, Nicole dissar:

*Äckliga kärnor i frukter. Borde vara förbjudet med kärnor i clementiner, apelsiner och vindruvor. Jag satte precis i mig två små clementiner. Den första var perfekt. Den andra hade 3-4 kärnor i varenda liten klyfta. Orka?

*Snor i mängder. Jag blir galen på min jäkla förkylning nu. What do do? Det är ju bara att bita ihop och härda ut tills skiten ger med sig.

*Att jag fortfarande inte vunnit miljonen på min julkalender (Bingo Lottos skrapkalender). Faktiskt inte vunnit någontong alls än. Bara 9 rutor kvar att skrapa. Hur ska detta sluta?

xoxo
Sanzetth



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0