> Julklappsköpande

Haaaj! (Alltså haj som i hej, inte haj HAJ ). Hur har er dag varit? Bra hoppas jag! Jag har jobbat i vanlig ordning. Känner att min energi är ganska bortblåst. Det är kallt och mörkt och både julkänslan och höst/vinterdepressionen börjar infinna sig.

Har läst igenom alla miljoners-miljarder bloggar nu ikväll. Lite överdrivet kanske, men känns så ibland. Farligt att vara medlem på bloglovin'. (Förresten, om ni gillar min blogg: bloglovin ).

Har även hunnit med att duscha och tvätta håret (underbart), ätit lite och handlat/kompletterat lite julklappar idag. Hur går det med ert julklappsköpande? Jag har fortfarande lite kvar, men är på god väg. En person jag behöver lite hjälp med, bara. Vad ska jag köpa till storebror i julklapp? Han är 24...

Känner att min ekonomi minsann inte är den bästa den här julen. Tur man får nästa lön innan julafton, det lär jag behöva.

Funderar faktiskt på att börja slå in lite av det som faktiskt är klart. Kanske kan få ihop åtminstonde en nu? Wish me luck!

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0