> Jag blir så trött

Update, finally! Har jobbat idag. Jag postade faktiskt på breven innan jobbet, jag kom ihåg det! Eloge till mig, haha. Dagen började med att man kunde gå in genom dörren på framsidan på jobbet. Bokstavligt talat igenom alltså, man behövde inte ens öppna den. Det hade nämligen varit något jävla rötägg som inte fattade att mitt är mitt och ditt är ditt. Inbrott med andra ord. Men fegisen stack när larmet gick. Jag blir så trött! Fan att inte folk kan hålla sig till sna egna grejer.

Efter jobbet åkte jag till Statoil och hämtade ut ett paket. En julklapp till lillasyster för att vara exakt. Efter jobbet åkte jag in till stan, till Mamis jobb. Hon hade redan skrivit ut kompletteringen till polisen, så vi begav oss till polis-stationen. Vilket ägg till snut vi träffade sen då. Han bara tog upp våran tid utan att göra ett jävla piss. Så lågt. 

Han fick namn, adress, personnummer och mobilnummer till de som stal mina saker ifrån lägenheten serverat framför sig. Fine om de hade behövt leta upp det först, men jag fixade ju allt sånt. Ändå gör de ingenting. Jag säger det igen; JAG BLIR SÅ TRÖTT! Vafan är det för ett jävla samhälle vi lever i? Repeat: Jag blir så in i helvete TRÖTT! , nu fick jag ut lite aggressioner.

Nu vill min Baybe att jag ska spela Elite Dekaron med honom, så jag får väl ställa upp en stund då. Puss på er, sötnosar!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0