> Ingen har klagat

I'm going even more crazy. Aaah! Jag täpper igen den högra näsborren med papper eftersom den är en jäkla vattenkran (dags att byta blandare till en som inte läcker?). Går för övrigt runt och ser ut som en...snigel? (syftar på ena "antennen" i näsan). Ända sedan igår är det den högra näsborren som inte samarbetar. Vad händer? Jo, den vänstra börjar rinna istället!

Jag tänkte att jag skulle vara duktig och slå in lite julklappar, men la den planen på hyllan. Man vill ju inte riskera att snora ner julklapparna?

Jag vet, alla mina senaste inlägg har handlat om snor, haha! Men än har ingen klagat. (Ska jag förvänta mig att alla klagomål ramlar in nu?)...

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Daniel

Sån brukar jag använda på skithuset!

2009-12-15 @ 23:36:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0