> En del inslagna

Nu är en del av julklapparna inslagna. En väldigt liten del, men det är ju alltid något! Ni kan få en liten tjuvtitt på julklapparna till folk jag vet inte läser min blogg.

Glömde fota det jag köpte till Mamis sambo innan jag slog in det. Innehåller iaf:
*En vit/ljusgrå/ljusgul-rutig skjorta, 189kr H&M
*3-pack strumpor "triple colours", 30kr La Mote



Fint, eller hur?

"Svärfars" julklapp ser ut såhär:
*"Lillebrors bästa kolablandning"  stor godislåda, 50kr (välgörenhet)
*1 Trisslott "christmas edition", 25kr
*3 Tianlotter "stjärnvinsten", 10kr/st

Innehåll:


Inslagen:


Fixade även Pappa&A's, men vet inte om de kikar in här någon gång? Så kanske bäst att strunta i att lägga upp det, just in case.

Nu är jag trött och tänker gå och borsta tänderna.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: emma

allt är bara bra tack (: hur är det med dig sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0