> Elite Dekaron

Nu har jag ätit kycklingsallad, spelat Elite Dekaron med baybe och läst massa bloggar sedan jag senast uppdaterade. Spelet är ganska kul, men att sitta och spela timtals bli för tjatigt så en timme här och där är okej. Nästa gång jag gör en ny gubbe på spelat så har jag bestämt att jag ska döpa den till "Disktrasa". Fantasifullt, eller hur? Haha! Men det är ju skoj om det faktiskt syns att man är svensk.

Såhär ser min gubbe ut som jag spelar på nu. Det är en "Segnale" och den har jag döpt till "Succubus". Fett najs för intressesmurfarna därute som bryr sig^^

Nu är jag seg, för Älskling vill ner och röka. Han slickar på min arm, så är väl bäst att följa med då innan jag drunknar.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Emmelist

damn girl. säg inte att du spelar wow?

2009-12-11 @ 01:58:32
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0