> Beslutsångest

Jobbat idag, i vanlig ordning. Efter jobbet gick jag till mormor och morfar och åt lite mat. Blev makaroner med hemmagjorda köttbullar, mums! Sen drog jag och kollade en julklapp. Hade tyvärr sådan beslutsångest att jag inte kunde bestämma mig. Gick därifrån utan någonting och hoppas jag har bestämt mig tills imorgon.

Jag är iaf inte värst på det där beslutsångest-momentet. Det är min Mami. Hon kan dra med mig in i en klädaffär gå runt och plocka åt sig en massa klädesplagg för att sedan sortera ut hälften innan hon ska in till provrummet. Hon tycker nämligen det är skitjobbigt att prova. Låt säga att hon provar två plagg men fortfarande är osäker. Står och velar ett jädrans tag för att sedan gå ut ur butiken utan ha köpt någonting! Haha, slöseri med tid?^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: twinsen

haft en bra dag? =)

2009-12-07 @ 18:34:35
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

ååh brukar alltid få beslutsångest.. hahaha kan aldrig bestämma mig

2009-12-07 @ 18:42:44
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0