> Kokt ägg

Nu är tvätten på tork. Ska bara torka, sen ska sängkläderna på och kläderna vikas och hängas upp. Jag är jättestressad. Frukosten blev rostat bröd med 2 kokta ägg och en kopp cappuccino. Inte det nyttigast här i världen, men ägg är ju iaf nyttigt! Min frukost idag: 


Det jag ska hinna med att göra idag innan absolut senast klockan halv ett är:
*Tvätten <- Halvklart, fixar resten ikväll
*Fixa håret
*Ringa tre samtal
*Fylla i lönelappen till "jobb 2"
*Gå till Röda korset med det jag inte längre behöver (läs här)
*Diska
*Städa undan det värsta härhemma
*Packa väskan <-Fixar jag kväll istället

Herregud, jaja, det är väl bara att sätta igång. Vad ska ni göra idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: amanda

du är duktig gumman! <3

2009-09-18 @ 12:44:27
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0