> Snabbrens

Gjorde ett supersnabbrens i lägenheten i samband med dammgugningen. Rekord-dundersnabb-städning =P Blev två pappkassar med kläder, en vinhållare, böcker och lite väskor som jag ska gå med till Röda Korset imorgon förmiddag. Hittade dessutom en lampa och ett pennställ som min kompis (vi kallar henne Prinsessan) ska få till ny-inredda bebisrummet:

 


Kul att någon annan kan få användning för sådant man inte har användning för själv tycker jag. Nu har jag precis satt i mig en portion mat. Ska göra mig iordning lite snabbt, sen ska till jobbet.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va du är duktig Nicole! :D Inte ens jag orkar städa så mkt! ;D

Puss

2009-09-17 @ 13:43:38
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0