> Min lägenhet 2

Här kommer andra delen av bilderna ifrån min lägenhet, enjoy!

Sovrum/"vardagsrum":






Lite mycket prylar här och där, I know. Men det är väl ganska fint ändå? Dubbelsängen ska fixas med, måste bara köpa mig ytterligare en 90-säng samt en sängram. Jag är (som ni ser) inte den bästa på att hålla växter vid liv. De två stackars små katussarna börjar vittra bort nu med, illa detta... Och anledningen till att det är kläder överallt är helt enkelt att de inte får plats i garderoberna. De är redan proppfulla!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Pierre

Kul att någon där ute håller med mig iallafall och att inte alla är förstörda :P Mysig lägenhet förresten!

2009-11-08 @ 18:14:15
URL: http://klippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0