Det går fan bra nu

Godkväll kära vänner (och icke-vänner), allt bra idag? Jag måste säga att det har varit en galet bra dag! Vaknade trött som en gnu vid 8 imorse av att klockan ringde. Det trots att jag egentligen har sovmorgon och inte börjar jobba förrän 10:45. "Varför i helvete då?" kanske ni undrar... Sov hos Boyfriend (faan va gött o vakna med värmen precis bredvid sig, frusen som jag är!) o var schysst o körde honom till jobbet.

Åkte sen hem till mig o fixade lite. Jobbade 10:45-19:30, fick två mycket trevliga besked dessutom! Aldrig fel. Tråkigt att sitta "forever alone" sista 2 timmarna bara då alla andra hade gått hem. Men så är det ibland! Kort vecka nu, ledig fredag och helgen vilket är galet nice.

Pratat med Jennifer-darligen och haft besök av Maddeluttisen här ikväll, tog en kvällskopp o kikade på Big Brother. Alltså jag är galet ointresserad i år, inte alls så kul som det brukar vara. Igår dissade jag och Babe big brother live helt och såg på Rocky istället. Bra rulle, måste jag säga! Inte illa för att vara från 1976. Blir till att de tvåan inom en snar framtid, känns det som. Jag ligger ju nådigt många år efter nu, haha!


Kom för övrigt just ut ur duschen, har satt upp mitt blöta hår i flätor så det blir lockigt imorrn. Orkade inte föna, tar sån tid. Måste nog fixa en röd handduk o lägga över kudden, dock. Det röda färgar ju fortfarande av sig (hopplöst med röd hårfärg på den fronten!) och jag har ju vita kuddar. Inte så trevligt om det färgar av sig.

Fan, nu snackar skriver jag ju bara massa skit. Well, vart jag ville komma var att det går fan bra nu. Sov gott.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: bellaml ♥

Klicka in på denna länk;



http://www.studeravidare.se/bloggc?id=8sw28uzneds&sv



Och jag länkar dig på min blogg !



klicka gärna 1 gång per dag och hjälp mig vinna ! :D

2012-04-11 @ 22:47:59
URL: http://bellaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0