Kalas och IKEA, Jönköping

Haft mycket att göra därav dålig update. Well, nu kommer i alla fall en! Dagen har spenderats i Jönköping. Först kalas i stugan, de som firades var Thilda & hennes sambo, kusin-vitamin, minisyster samt Älskling. Vart så mycket presenter så det såg ut som rena rama julafton mitt i sommaren! Presenterna från mig, Älskling och Lillasyster såg ut såhär:


Visar innehållen i ett inlägg per person istället. Well, efter kalasandet (underbart väder, fick en hel del sol!) så blev det en tripp till IKEA:


Fick med oss en massa saker hem. Verner kontorsstol, Nyttja ramar, 2x Ribba tavelhyllor, 2x Lustifik skohyllor, 2x Märit bordslöpare, 2x Märit bordstabletter, Beskåda gardinstång, Ideal ljusfat, 2x Knaster dekorationssten, 7x Hemlis galgar, Idealisk tekula:


Efter att allt var upp-packat och ihopbyggt sprang vi ner till ICA för lite gottis till kvällen. Jag fick även ryck och trodde för en stund att jag hade gröna fingrar(? HAHA!):


Fixade lite bland blommorna. Även upptäckt att en kruka fattas, undrar vart den tagit vägen...? Nu ska jag se något avsnitt av Simple Life hade jag tänkt, är helt slut!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0