Nya skor

I torsdags var jag, Mami och minisyster inne i stan för att köpa nya vårskor! Jag hade ju inte ett enda par eftersom de jävlarna som gjorde inbrott i lägenheten snodde alla typ 70 par jag ägde. Nej, förlåt, inte alla. De lämnade ett par och 3 par hade jag hemma hos Älskling. Dock var alla höst/vinterskor.

Så jag laddade upp med 4 nya par. Skulle egentligen bara köpt 3 par, men blev 4 istället. Här ser ni dem:



Närmre titt:


What can I say? G-O-R-G-E-O-U-S!


Bekväma med kilklack lär bli välanvända!


Egentligen inte min stil, känns det som. Men kanske vänjer jag mig? Bekväma vart de i alla fall.


Ja, ballerina och jag passar inte ihop. Döfint när andra bär dem, men inte jag. Dock gick det betydligt bättre med denna lite "sportigare" modell, och remmarna över fötterna gjorde mycket. Jag gillar dem!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Cissi

Woow, jag diggar då de näst-sista! Asfina ju =) Men du har ju typ pygmefötter, storlek 36?

Pusselipuss på dig!

2010-05-02 @ 22:16:25
Postat av: ~Fatimaswary§

skit snygga skor ju :)

kram.

2010-05-03 @ 14:53:36
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0