> Panik-kissnödig

Jag har nu i 4 dagar i streck varit panik-kissnödig. Hålla sig finns inte, när jag blir nödig måste jag verkligen gå NU. Inte om en timme, inte om 20 minuter, utan nu. Jag går aldrig (och då menar jag verkligen aldrig) på toa mitt i natten. Alltid går jag innan läggdags och så fort jag vaknar. Men nu har jag varit tvungen att gå upp på toa mitt i natten två dagar i rad. Inte bra.

Igår natt gick jag upp vid 4 och inatt vid 5. Och trots det är fortfarande behovet kvar så att det första jag gör på morgonen är att gå på toa. Är detta symptom på någonting? Jag är trött på att ha det såhär. Jag googlade men fann ingenting intressant.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: mathilda ohlsson

diabetes?

2010-03-19 @ 19:17:06
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0