> Chokladbollar

Fullt upp i Nicole Sanzetts värld vill jag lova. Igår kväll fick jag upp lite nya gardiner. Visserligen hade de egentligen behövt ett kok stryk (haha), men strykjärn har jag inget eftersom mitt ex behöll det när vi separerade för två år sedan. Har önskat mig det i födelsedagspresent för övrigt. Jag fyller nämligen år om en vecka!

Igår natt fick jag ryck och ställde mig och bakade chokladbollar klockan 12 på natten. Jag var sugen (och ingen har anklagat mig för att vara normal heller)! Det trots att jag mycket väl visste jag skulle upp vid halv 7. Kom dock inte upp förrän kvart i 8 och då var det duschen som gällde. Sen gick jag ner och slängde i 3 maskiner tvätt och efter det bliv det besiktning av mitt nya badrum.


Trodde en eller kanske två snubbar skulle kolla, men när jag öppnade dörren stod det ju föfan en halv armé utanför dörren! De var säkert 7 stycken. När jag fått i mig en kopp kaffe och tvätten var klar så blev det snabbstädning. Dammsög och moppade halva lägenheten. Hann inte mer innan det var dags att sticka iväg till jobbet.

Efter jobbet hämtade jag Mackan och nu är vi hos Älskling och ska sussa över här inatt. Planer på gång hemma btw. Kommer mer info nästa vecka när jag vet mer. Vad har ni gjort idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej,

tänkte bara titta in & önska dig en trevlig helg!

:)



2010-03-19 @ 22:24:08
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0