Snuva, dumt med näsan?

Det blev först fika på stan och sen shoppingrunda för hela slanten idag! Vart ju inte så planerat egentligen, men en del handlat blev det i alla fall. Vad jag shoppade får ni se imorgon, hittar nämligen inte min kameraladdaren och kameran är död.

Kul citat av M:s 4-åriga dotter: "Jag är snuvig, det är det som är så dumt med den här näsan!", haha jag dör =D

Well, det har varit strålande solsken här i Borås så gott som hela dagen och lite lite färg har jag allt fått. Hoppas på mer färg imorgon, hade ju varit najs att vara lite solbrun till midsommar.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Girly

hihi barn är för söta Puss Girly

2010-06-24 @ 22:33:31
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0