Fartfylld dag i Jkpg

Igår vart en fartfylld dag. Sussade över hos Mami fredag till lördag. Såg på "Talang 2010" och drack varsitt glas vin på kvällen. Myspys. Vaknade en halvtimme försent lördag morgon, gick upp och stressade iväg till jobbet. Kom i tid!

Jobbade, åkte hem där Hanni och Älskling väntade på mig. Åkte till Jönköping och firade Bästis som fyller år den 28:e. Mycket trevligt. Åkte alla 8 mil hem, vilka var väldigt plågsamma för halvvägs blev jag superkissnödig. Stannade och åt ute, lämnade Hanni vid bussen, var hemma hos mig. Åkte hem till Älskling och näst intill stupade i säng.


Presenten som hon fick av mig, lillasyster, Älskling och Hanni såg ut såhär (som en stor glassbåt ungefär).


Sussade gott hela natten och vaknade 10.10 idag. Har varit en lugn dag hittills (skönt!). Har ätit en rejäl frukost, druckit kaffe och tagit en dusch. Jag har även svarat på massa mail. Hur har er helg varit?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Monkey

blir nog inte förns på baldagen :P

2010-04-25 @ 18:00:23
URL: http://monkeeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0