> Sömntablets-effekt

För att fortsätta på tidigare inlägg så följde Miss Robin Hood med mig till frisören. Jag klippte en ganska lång bit på håret. Blev jättenöjd först, men den när jag kom hem så tyckte jag att jag såg ut som en liten unge. Lite småpanik där, men under dagens lopp har jag vant mig och kommit fram till att det är skitsnyggt sålänge jag inte har det bakom öronen. Har dessvärre en tendens att placera det där hela tiden. Det får jag vänja mig av vid.


Jobbade i vanlig ordning och utöver att några små terrorister terrat godisavdelningen var det väldigt lugnt på jobbet idag. Åkte hem, åt lite mat (värmde en portion spaghetti med köttfärssås som jag gjorde igår), körde bort bilen till den stora parkeringen och tog en liten promenix hem.

Visst låter det som en helt okej dag? Det var det. Till en början. Var riktigt nöjd med mig själv som hunnit med allt jag faktiskt hann med på morgonen. Efter ynka 2,5 timmars sömn (som jag fick inatt) gick jag till vårdcentralen 8.30, klippte mig och träffade Miss Robin Hood klockan 10, åkte till Netonnet, tog en kopp kaffe hos Storebror, och sedan jobbade jag.

Det var sedan allt brast. Jag vill inte ta upp det, men dagens slut har varit tummen ner. Nu har jag tagit en (min allra första) sömntablett och väntar på lite effekt. Får hoppas den fungerar för nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis få sova inatt. Sov gott!

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att du mår bättre idag efter vad som nu hände igår. Och att du snart kommer kunna sova bättre. :)

Puss

2009-09-17 @ 06:02:25
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0