> Nya jackor

Var mys hos mormor och morfar idag och som jag skrev tidigare så uppskattade han presenten supermycket, fast allra mest att jag gjort den själv. På tianlotten han fick vann han en ny lott. Får hoppas det blir högvinst på nästa!

Fick även en nya jackor. Skitnajs, en vit regnjacka från "One Zero" av Mami som hon köpte till mig idag. Och så fick jag lillasyrrans vinterjackor hon hade förra året. En röd  by "Didriksson" och en svart (sån jag ville ha!) från "ONLY". Thank you very much, ladies! Så nu behöver jag ju inte köpa en ny vinterjacka. Great! (Om jag får till någon bra bild på dem så lägger jag upp de senare).

Känner mig trött och pigg samtidigt. Gav nyss efter för chokladsuget och proppade i mig en KitKat. Not good, för nu vill jag ha meeer. Damn. Borde sova för jag ska upp vråltidigt imorrn och tvätta. Inte fått gjort mycket alls nu på kvällskvisten. Ska nog faktiskt ta och beställa en ny mobil innan jag går och lägger mig...

Ush, det är kallt! Jag fryser. Har tänt 4 värmeljus, men så hemskt mycket värme ger de minsann inte ifrån sig. Hade suttit fint att hoppa in i en varm dusch, men då fryser man ju nästan ännu mer när man kommer ut sen.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0