> Nissan Skyline

Jag är kär... Olyckligt kär... Jag har ett behov... Jag har en dröm... Kärleken/behovet/drömmen stavas Nissan Skyline. Min drömbil som en vacker dag ska bli min. Jag såg för övrigt en sådan hemma i stan för någon vecka sen, och den är precis lika fin i verkligheten som på bilden. Det är minsann kärlek på fyra hjul, tro mig. Nissan Skyline GTR:





Visst ser den väl härligt kaxig ut? Sitter på Google, kikar på bilder och suktar efter den. Gosh, det råkar inte vara någon som har några hundra tusen över till mig? Bill Gates, kanske? Haha, I wish! Det får vara en framtidsdröm i några år till förmodar jag. Min lilla Toyota får duga sålänge. Min bil:


Det är iaf japanska bilar båda två^^ Fast Älskling kallar ju min lilla lilla pärla för en liten japansk riskokare, haha! Har ni någon drömbil? Om så är fallet, vilken?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anna Broberg

Jag har en o det är Audi TT, o jag bara älskar den. :)

2009-11-19 @ 09:21:34
URL: http://annabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0