> Hollywoodfruar

Sitter o kikar på "Svenska Hollywoodfruar". Trodde det skulle vara underhållande men det tyckte jag faktiskt inte. Agnes-Nicole Winter vart det väl egentligen som jag ville se eftersom hon, liksom jag, är Boråsare. Hon verkade väl lite mer jordnära än de andra "Hollywoodfruarna" enligt mitt tycke (änsålänge i programmet), men som sagt intresserade det inte mig direkt. Så jag ger upp det programmet nu. Ett halvt programs chans fick det. Haha. Någon som tycker det är underhållande eller?


xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Madeléne

FFAAAAN! missade jag det programmet nu, blää.. Har väntat på att det ska börja.. haha.. ^^

2009-09-14 @ 23:26:17
URL: http://whoismadelene.blogg.se/blogg
Postat av: Mathildaa

haha jag kollade på det igår, men jag tycker inte heller att det va någon värst bra.. men om man vill bli frustrerad och störa sig lite så kan man ju kolla :p kram!

2009-09-15 @ 09:17:11
URL: http://mathildaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0