> Handsmycke

Har blivit lite kär i Kenzas handsmycke. Letat igenom hennes blogg för att ta reda på vart den finns att få tag på någonstans. Gav upp där ett litet tag och skrev en kommentar och frågade henne. (Helloo, som om hon har tid att svara på min fråga? Hm, tror inte det, faktiskt). Men jag gav det ett nytt försök och letade lite till. Hittade!

Det kommer från Rock&Doll och kostar 259 kronor. Värt det? Ja, det tror jag definitivt. Men eftersom jag måste hålla i mina pengar nu innan löning (kan ju vara bra att ha råd att äta och tanka bilen), så får det vänta tills efter min lön. And after that it´s gonna be mine!

Kollade ni länkarna? Visst var det snyggt?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0