> Mission completed

Time for confession of the secret mission! Mina "missions" jag vart på har varit att kolla lägenheter. Nu är det dock completed, och jag har blivit med lägenhet. Wihoow! Finally. Det blev i en av Borås finaste stadsdelar. Lucky me, jag hade en jäkla tur som fick den kan jag ju säga. It's gorgeous. Awesome!

Var och skrev på kontraktet igår och den 1 Januari är den min min min och jag flyttar in. Det är "det höga huset" som det tydligen kallas(?). Jag bor på våning 3. Tror det finns 6 våningar, men är inte säker. Det finns hiss (great) och jag har walk-in-closet och en jättestor balkong. Har två källar-förråd och en helsikes massa garderober. Skitbra!

Gissa hur stor min nya pärla är? Vi kör en tävling på det, tycker jag! Den som gissar närmast länkar jag. Har förresten badkar med, måste bara tillägga det ;P Jag är kär i min nya lägenhet. Gissa på nu!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Marion

WTF ska du köpa en ny lägenhet????? ska du bo där sj då eller me din "Gubbe" menar inte så men säger gubbe å kärring så :P... vart är detta någonstans då???



Jag saknar dig Biatch



Marion <3 Nicole

2009-11-12 @ 19:59:30
Postat av: Neha

Härligt med ny lägenhet:D

2009-11-12 @ 21:32:19
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0