> Fixas innan jul

Det är mycket nu. Passande att allt ska fixas innan jul. Eller inte, stressande som bara den...

*Alla julklappar ska inhandlas och slås in.
*Polisrapporten ska fixas klart och skickas in.
*Besöka min nya hyresvärds kontor ang tapeter.
*SMS:a/ringa de som hyr lägenheten nu ang nycklar.
*Kolla posten i min gamla lägenhet.
*Lämna in nycklarna?
*Hämta ut ett paket på Schenker.
*Besiktiga bilen nästa vecka.
*Hämta katterna nästa vecka.
*Tandläkaren näst-nästa vecka.

Ja, det är vad jag kommer på just nu. Kan förmodligen göra listan ännu längre om jag får lite tid att tänka. Men den tiden har jag inte just nu för jag ska göra lite mat så jag får någonting i magen innan jag ska jobba.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0