Sultan Tafjord

Idag blev det en liten road trip för mig och Jenta Mi, först åkte vi in till stan och gick ett varv runt höstmarknaden. Det vart det vanliga utbudet som marknader bruka ha, så jag köpte ingenting. Jennifer däremot köpte ett armband, en tisha och en donut. Efter det åkte vi några mil för att köpa tyg till Jennifer. Hittade jättefina tyger som hon ska sy ett eget sängöverkast av. Och så skulle hon sy gardiner med. Kommer bli kalasbra tror jag! Sedan kikade vi lite på skor, men hittade inget som skapade för-mycket-ha-begär-för-att-kunna-stå-emot, alltså köpte vi ingenting där.



Sedan åkte vi ytterligare några mil och jag införskaffade mig den bäddmadrass jag så länge velat ha och behövt, Sultan Tafjord by IKEA. I rätt storlek! Min gamla vart en Sultan Tårsta 180x200, och min säng är ju en 160x200 - alltså vart den gamla för stor!



Well, nu känner jag mig nöjd och glad iaf. Efter det åkte vi mot Statoil för att tanka, Ica Maxi för att handla lite, Postombudet för att hämta ett paket som väntade på mig...




...innehållande en elgrill, sweet! Vad har ni hittat på idag, so far?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0