Senaste inköpen

Tänkte visa mina senaste inköp:


Gottis och leksak till missarna (poppis som attan, tro mig).



Galet fin tröja från H&M.



2 böcker.


Böckerna var "I dina kläder" av Jane Green samt "El Choco" av Markus Lutteman. Jane's böcker är klockrena har jag hört. Har läst en för några år sedan som jag vet att jag gillande. "El Choco" däremot kände jag igen framsidan på, kan det varit du Mandi som tipsat om den måhända?

Jag läser sällan, men nu har jag läst ut två böcker och håller på med en tredje. Vuxenpoäng?! Det är ganska mysigt att läsa några sidor innan man somnar faktiskt. Skriver vilken bok jag håller på att läsa nu när jag läst ut den (wannabe cliffhanger?)^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: amanda

haha aa, el choco är en av mina favoritböcker, den är grym! :)

2011-09-10 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0