Kaktusdödaren Nicole

Kände att det vart dags att byta upp mig lite. Jag har verkligen inga "gröna fingrar", är helt hopplös på att hålla blommor vid liv. Well, såhär långt hann det gå innan jag pallrade mig iväg och köpte mig en ny:



Har nu haft den i ca en vecka. Den lever, men ser sjukt trött ut. Vad ska man göra för att hålla dem vid liv? Jag fattar inte vad jag gör för fel. Blommor (och övriga växter) verkar hata mig. Jag har tagit död på två kaktusar. Hur är det möjligt?! Ska de inte leva oavsett vad? Får väl se hur många dagar till den här stackaren står sig med tanke på att den fått flytta hem till självaste kaktusdödaren Nicole. Wish me luck (eller lid med den kanske jag ska säga?)...

xoxo
Sanzetth

myHeart.se


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får skaffa dig en sån där dinosaurieblomma. En sån dör nog inte så lätt. Fast Marion fick en att börja mögla efter en vecka iofs, haha =P

2011-03-10 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0