Tenta av Matte B

Har jobbat idag. Vaknade kvart över 6 imorse så nu är jag kalastrött. Fick matteboken igår, så idag började jag plugga matte med. Läsa upp Matte B på komvux ska jag göra, eller rättare sagt tenta av. Får verkligen hoppas det går vägen för det kostade 500kr och jag har bara 12 dagar på mig. Behöver jag nämna att det är över 100 sidor i boken? Närmare bestämt 179. Gaah, fattar inte hur, men jag ska lyckas!

Idag har jag (med lite fusk) tagit mig igenom kapitel 1, "Sannolikhetslära och statistiska undersökningar". Har tänkt repetera lite på det imorgon för att sedan gå på kapitel 2, "Algebra". Jobbigt som attan, men gott när det är överstökat om 12 dagar^^

Gjorde förresten nyss en ny kategori "Plugg/Jobb" där ni får följa med mig i min lilla resa. Måste peppa mig själv lite!

Älskling och Mackan sitter och spelar "Borderlands". Ett skitkul spel som jag mer än gärna varit med och spelat, men det går ju inte på min lilla netbook. Jag är som sagt väldigt väldigt trött, så jag ska nog gå och tvätta bort sminket ifall jag skulle somna. Visst låter det som en otroligt rolig och händelserik lördag? Blir ni inte lite avis? Haha, hoppas ni har en lite roligare lördagkväll än mig♥

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0