> Portkoden bortglömd

Nu är jag hemma. När jag skulle gå in därnere så kom jag inte ihåg portkoden. Himlans konstigt måste jag säga. jag har total-hjärnsläpp och minns faktiskt inte. Skrev till Älskling på msn, men ännu har han inte svarat. Får hoppas han kommer ihåg den, haha. Fick helt enkelt gå in med nyckeln.

När jag kom in ställde jag av väskan och startade datorn. Körde sedan bort bilen till stora parkeringen och gick in på Ica och handlade på hemvägen. Handlade lite mat som jag tänkte ta och göra idag. Blev det här:


*Skinkschnitzel. (Vet, det ser jätte-äckligt ut men det är det inte. Det vita mellan snitzlarna är inte fett, utan det där pappret de ligger på. De geggade ihop sig lite när jag gick hem)
*Mjölk
*Uncle Ben's sweet & sour original
*Uncle Ben's boil-in-bag jasminris
*Banan (som inte är meningen jag ska ha i maten, utan imorgon bitti till frukosten).

Packade varorna gjorde jag givetvis i min svart/vit-prickiga påse/väska (som syns i bakgrunden). Brukar använda den när jag kommer ihåg att ta med mig den. Miljövänligare än att hålla på o köpa dessa förbannade plastpåsar (som ändå bara samlas på hög) varenda gång man handlar. Ja, jag är minsann smart. Och miljövänlig. Ibland i alla fall ;)

Nu ska jag göra lite mat hade jag tänkt. Hade tänkt duscha med, men klockan bara springer iväg och jag ska ju ta sömntablutten i tid med och inte försent som jag brukar göra. Och eftersom jag ändå jobbar sent imorrn så kan jag likagärna hoppa in i duschen det första jag gör när jag vaknar imorgon istället. Vad har ni ätit/ska ni äta idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0