> Röntga Älskling

Shohoo! Hann inte blogga imorses, fick prioritera att dra på full värme i bilen innan vi åkte istället så den fick stå en stund så jag slapp skrapa rutorna.

Hämtade mannen min på vägen hem och eftersom jag vart hungrig som bara den drog vi förbi KÖK'ET och åt varsinn portion mat. Jag åt pommes med grillkorv och Älskling tog stekt potatis med bacon och ägg. Var gott. Nu ska vi iväg till lasarettet och röntga Älskling om 45 minuter. Han har förmodligen en spricka i foten efter en liten accident igår.

Måste ringa Mami ikväll med. Eventuellt köpa ny säng imorgon, och orkar faktiskt inte bära ensam. Just nu dricker jag kaffe. Surprising, huh? Need some energy! Vad har ni hittat på idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Mumsig mat ni åt!



Men usch då, en spricka i foten? Jag hoppas det inte är något allvarligt!

2009-10-06 @ 19:11:28
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men lilla du, orkar inte pojkvän o bror hjälpa dig med sängen. Man bär inte med fötterna utan med händerna. Nu får du ta dom i örat! Moster

2009-10-06 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0