> Marabou Vinter

Hallå på er! Internet har strulat något fruktansvärt, så har inte kunnat blogga på hela kvällen som ni sett. Men nu verkar det fungera någorlunda iaf. Jag säger bara att Telia kallas verkligen fär Felia av en anledning...

Anyway, på jobbet gick det bra. Var fullt upp hela tiden och massor att göra. Efter avslutat pass så köpte jag även med mig lite gottis till kvällen. Blev två clementiner, en Coca Cola och nya Marabou Vinter (limited edition). Inte testat den än, men tänkte ta och göra det nu. På beskrivningen står det "Mjölkchoklad med karamelliserade kakaobitar samt nejlika och andra kryddor", vilket jag egentligen inte tycker låter så gott. Men sommar-versionen vart ju en hit, så kanske även denna?... Man vet inte förrän man testat. Återkommer med vad jag tycte om den sen.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det lät sådär gott med nejlika i men karamelliserade kakaobitar, det lät gott! Och man måste ju som sagt testa! ;)



Pusspuss

2009-10-16 @ 22:50:29
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: mathilda ohlsson

Oj jag hade ingen aning om att den fanns. Men den kanske är god, men jag är skeptisk haha <3

2009-10-17 @ 21:03:12
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0