> Hawx

I'm still alive ;P Dålig update idag med. Får nästan säga fy på mig eftersom jag skrev "hörs ikväll" i förmiddags. Det är ju faktiskt natt nu! På jobbet gick det bra, vart massor att göra. Ont i armet har jag fortfarande, men iaf inte riktigt lika outhärdligt ont som igår. Så förhoppningsvis är det på bättringsvägen!

Älskling ville så gärna ha någon att spela med/mot innan då han spelade "Tom Clancy's Hawx". Jag var snäll och ställde upp. Vart väl ganska skoj, fast man blev helt yr i huvudet. Man kör nämligen flygplan i det spelet.

Nu ska vi se på House MD och proppa i oss lite pistagenötter som världens-bästa-svärmor har köpt till oss. Mumma! Har ni haft en bra dag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: sanna

atarax har jag också ätit men de funkade inte, var för svaga. Atarax är ju egentligen en allergimedicin men har en lugnande effekt så därför får man oftast den i första val. Vilket jag tycker är bra, önskar de hade funkat för mig då de troligtvis inte är lika skadliga för min stackrs lever och mage, haha!



fan det är illa hur insatt jag är i mediciner. usch. Jag var fri ifrån alla mina mediciner i ett halvår efter 3 års användande, nu har jag fått ta tillbaka dem vilket är skit tråkigt.

2009-10-23 @ 01:58:44
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: Sanna

jaha vad roligt!:D haha ah borås, träffade en kille ett tag som bodde i borås men som ni bor i skövde, haha.



kram!

2009-10-23 @ 01:59:34
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0