> Löneshopping

Nu har vi fått i oss lite frukost, jag och Älskling. Det blev citronthé och fralla med ost. Enkelt och gott. Snart ska jag hem en sväng. Hämta ut mitt nya tangentbord som jag skjutit upp i flera dagar nu. Behöver också slänga kläderna i tvätten och diska. Fast diska kommer jag nog inte hinna (bortprioriterat innan jag ens hunnit hem, haha). Behöver packa om väskan eftersom jag planerar sussa hos Darlingen även ikväll.

Löningen närmar sig och när jag får lönen ska jag köpa...
*Ny foundation (min är nästan slut). Tänkte jag skulle prova mineralfoundation denna gången. Någon bra foundation ni använder som rekommenderas?
*Om lönen är bra så kommer jag även inhandla en ny hårddisk till datorn eftersom mina är nästan fulla. Funderar på en Samsung Spinpoint från Inet som ligger på 1TB. Den kostar just nu bara 699 kronor. Det är billigt för att vara en sådan.

Det är det enda som jag just nu vet att jag behöver köpa.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Mare-Ann Feyrer

Jag använder Loréal Paris Infalible Make up, den är jätte bra!

2009-10-21 @ 23:37:47
URL: http://shindemowoogie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0