Midsommar 2013

Vi hade en fantastisk bra midsommar måste jag säga. Spenderade den med 12 av mina fantastiska vänner i Mamis hus som vi abonnerat. Ett par dagar innan fick jag hemleverans av en jättefin blomkrans (tack älskling!) som dessutom passade klockrent till min klänning.
Vi lekte lekar, satte upp partytält, åt fantastiskt god mat och tårta, drack massa öl, badade och bastade. BF klättrade dessutom upp i ett träd och stukade foten på vägen ner, så för honom fick det bli (och är fortfarande) kryckor resten av kvällen. Sedan dansade vi in på småtimmarna, och spelade spel. Därefter slocknade folk lite här och där, och på morgonen efter åt vi gemensam frukost (och resten av tårtan) och kollade film tills man blev körduglig och kunde bege sig hemåt.

Fantastisk midsommar 2013, den ska jag aldrig glömma. Mina vännor är bäst!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0