11 Juni 2013

Det har gått över ett halvår sedan jag senast uppdaterade, det är närmre bestämt 11 Juni 2013 idag. SHIT så fort tiden går, helt sinnes! 

Sedan senast har dagarna på jobbet rullat på, det har gått från vinter till sommar (äntligen!) och om en månad  är det semester. Som jag längtar, ni anar inte! Vart det bär av då vet vi inte ännu, blir väl kanske en sista minuten någonstans. Är sugen på Malta, men vi får se.

Tyskland har hunnits med i år änsålänge, en roadtrip till Hamburg med våra fina vännor Fjanton och Elin. Bodde på ett hotell, drack två meter öl, handlade alkohol, promenerade runt i stan en hel förmiddag, gick ut o partade, åt gulasch ur bröd och mycket mer. Kan visa bilder från detta vid ett senare tillfälle (påminn mig gärna).

Har även varit på ölprovning, togaparty, fyllt 24, firat älsklings 30-årsdag, gjort om härhemma, varit på massa andra födelsedagsfester, firat jul, nyår och hängt med mina fantastiska vännor!

Jag har fått en kusindotter (heter det så? det låter rätt) vid namn Novalie. Himla söt liten snutt som vi ska åka hela vägen till dalarna och hälsa på när vi har semester tänkte vi, jag och BF.

Övergivit bloggen en aning (för mycket?) för twitter, men kanske det kan bli ändring på det nu? Har ju fortsatt att ta en himlans massa foton som jag kan bjuda på. Dock orkar jag inte ladda upp dem just nu, men kan ju alltid berätta att dagen bestått av jobb, en sväng på gymmet, träffa Mami, samt att dagens middag blev detta:

Potatisgratäng, marinerad fläskfilé och en fräsch sommarsallad, gott!

Nu ska jag nog klicka hem en ny plattång tror jag, det förtjänar jag!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0