Vinterjacka beställd

Då vart vinterjackan beställd! Fick bli en Adidas Originals AC Long Plaid Jacket i storlek 34. Hoppas innerligt att den är normal i storleken så att den passar. Fick bli en svart i år då jag hade en grå förra året. Svart kan ju anses tråkigt, men jag tycker det är snyggt och det passar till allt, vilket är himla praktiskt. Såhär ser den ut, btw:
Den vart väl fin? Det tycker i alla fall jag, och det är ju huvudsaken. Om någon undrar inhandlades den på sportamore.se så slipper ni fråga. Pris: 999kr.

Så... Vad händer annars? I torsdags var vi ute och jag höll i musikquizen, vilket var spännande och roligt. Stå där innanför baren med mic i handen gör man ju inte varje dag precis! Fredags innebar jobb och sedan fotboll med grabbarna. På TV alltså (Sverige mot Färöarna och Sverige vann med 2-1). Sedan kom Hanna och rätt som det är trillar änu mer folk in och det blir fest. Inte planerat alls, men blev spontant och kul. Gick till Brännan och satt där tills de stängde, sedan gick jag hem.

Igår blev också himlans spontant. Jag trodde vi skulle ha hemmakväll, men istället begav vi oss mot Poolhouse för mat och öl. Blev även dart, och sedan kom lillasyster med company och joinade oss, vilket var himla roligt!

Idag skulle egentligen jag och tjejerna rida islandshästar, men det vart så himla tråkigt väder så vi skjuter upp det en vecka istället. Så nu är tvättmaskinerna igång (torktumlaren funkar dock fortfarande inte, orka!) och inköpslistan skriven inför veckohandlingen. Vad jag ska hitta på nu återstår att se... Hur har er helg varit?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin jacka!:)

2013-02-13 @ 08:07:18
URL: http://nattstad.se/zahraas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0