Skitdag

Fan, allt som var så bra nu ju... Så blev den här dagen till en jävla skitdag med pissbesked. Så pissed off så vet inte om jag ska gråta en skvätt eller slå sönder något. Höll mig i ett dygn, men nu gick det så långt att jag tog en cigg. Fan, jag skulle ju hålla mig.

Vad som händer nu? Jag vet inte riktigt ännu. Ska fortsätta se fram emot den 29:e och försöka vara positiv. Leta en ny väg i livet på denna fronten och försöka att inte vara för bitter. Och definitivt inte ge upp. Det är tamejfan det sista jag ska göra, nu jävlar alltså. Fan, varför är det alltid sähär? När allt känns så jävla bra så är det något som går så förbannat snett. Jag är i alla fall inte ensam om detta. Splittras från en hel del fina personligheter som jag vill fortsätta hålla kontakten med.

HELVETE.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad har hänt lilla hjärtat? <3

2012-10-22 @ 20:07:30
URL: http://aaohlsson.blogg.se
Postat av: Adriana

Fin blogg! Hoppas du vill kika in på min :)

2012-10-22 @ 22:14:41
URL: http://Adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0