30 Oktober 2012

Förra inlägget handlade alltså om mitt jobb för er som undrade. Det är nämligen så att den avdelningen jag jobbar på ska lägga ned, tyvärr. Detta betyder att vi som jobbar där får backa ett steg i karriären och det har jag ingen större lust med, så det blir väl till att söka nytt nu. Om det blir Göteborg eller att vi stannar i Borås vet vi dock inte ännu.

För att nämna lite vad som hänt sedan senast så var jag och tjejerna ute och red islandshästar förra söndagen. Nu i torsdags hade vi lite after work med jobbet på nya stället i stan vid namn The Factory. Himla mysigt ställe må jag säga. Jag hade vit helg så drack dock ingen alkohol. Boyfriend och Fjanton blev ganska dragna och gick vidare sedan vid 23 när vi andra drog hem.

Jag kunde inte sova så kollade på "My sisters keeper" tills Boyfriend trillade in mitt i natten. Blev väl ca 3,5 timmes sömn för mig så vart inte alls taggad att jobba på fredagen. BF och Fjanton tog en semesterdag så de låg hemma bakis.

Fick iaf sluta lite tidigare, som tur var. I lördags hade vi asmysigt, jag och min babe. Började förmiddagen med en promenad ner till stan för att kolla in matmarknaden där det fick bli spanskt till lunch. Inhandlade även varsin mössa, varsitt par vantar, en liten toaskylt samt en dörrspegel till sovrummet. Sedan gick vi hem och kollade när Arsenal spelade (de vann!), sedan gick vi på bio och såg Taken 2 (första gången vi går på bio tsm), gaaalet bra film - se den! Efter det åt vi middag på den nya franska restaurangen i stan, Cyrano. Väl hemma sedan blev det bara mys.


Söndagen började vi tidigt (ingen sovmorgon här, inte). Tvättade, städade, åkte och slängde skräp, handlade och lagade mat. Inte så glamouröst, men är ju sådant som måste göras. Yepp, det är vad jag sysslat med den senaste tiden. Idag är det den 30 Oktober 2012 och det snöar här i Borås. Hos er med? Boyfriends lillebror fick låna min bil till jobbet då han ska byta till vinterdäck på den. Så himla gulligt av honom att ställa upp och fixa det då jag är hemma sjukskriven och inget kan göra...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: girly

Vart har lilla Nicole tagit vägen? <3

Svar: Det kan man undra, kanske man skulle ta tag i bloggen igen! Gulligt att du kommenterade, jag kikar in i din blogg varje dag fortfarande :)
Nicole Sanzetth ☆

2013-01-03 @ 09:31:18
URL: http://www.girlysworld.blogg.se
Postat av: Josefine Svärd

Hejsan!
Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte med mig?
Jätte härlig design föresten!

2013-01-13 @ 16:48:26
URL: http://josefinesvard.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Hej! allt bra?
Lust att göra ett bloglovinbyte? kram :)

2013-01-20 @ 15:48:21
URL: http://missrebecca.se
Postat av: ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★

Hej! Såg att du tävlat om en kryssning i en blogg och tänkte bara tipsa att du kan tävla hos mig också för ytterligare en chans att vinna! Så var gärna med om du inte redan kommenterat min tävling! :)
http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment
Kram!

2013-02-13 @ 23:44:36
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0