Nya bilen

Idag har jag varit och provkört min nya bil, blir dock inte min på riktigt förrän imorgon då jag ville ha natten på mig att tänka. Visst är den vacker?
 

Min Honda Civic-pärla i orange-metallic. Sportmodell är den också och helt underbar att köra!

I övrigt hängde jag med Hanna igår, vilket vart himla mysigt! Vi färgade varandras hår, fastnade framför Family Guy en strund och käkade hämtmat. Sedan drack vi lite öl, spelade kort med grabbarna och begav oss ut. Ja, en måndag. Det är ju trots allt semester, då får man passa på! Färgningen av håret på mig blev väl dock en liten fail då det inte syntes någonting alls i princip (bättre lycka nästa gång!).

Nu sitter jag hemma och väntar på att Boyfriend och hans bror ska komma hit med middagen. Vad jag får vet jag dock inte då mitt svar på vad jag ville ha fick bli "surprise me!". Så det ska bli spännande att se vad som väljs till mig. När jag gjorde likadant igår blev det ju väldigt bra då jag blev serverad italienskt. Mumma!

Vad kvällen har att bjuda på idag vet jag inte än. Skulle bege mig till Mami en sväng och lämna tillbaka hennes bil, men hon har tydligen bestämt sig för att inte svara i telefon. Vad hittar ni på för skoj idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Girly

As snygg :) Köp den ;)

2012-07-06 @ 08:25:40
URL: http://girlysworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0