Hur fin somhelst!

Åh, jag vill så himla gärna ha en sånhär till köket! Hade vart hur fin somhelst, tycker ni inte?
 

Hopplösa att få tag i, dock. Man måste typ göra en själv o sånt har jag varken tid eller lust med. Hittade denna på blocket, men den vart tyvärr redan såld.

Det som fattas härhemma nu är något i stil med den ovan, en grön rund ryamatta till köket, kuddfodral till soffkuddarna, en vit ryamatta till vardagsrummet, vita stolsdynor till köksstolarna, kantklädsel samt ny bäddmadrass till sängen, lite nya vita dukar och möjligen några små gardiner till vardagsrummets djupa fönster också. (En 60tums-TV hade ju inte suttit fel heller, men det får allt vänta). Men för övrigt får det nog bli en tripp till IKEA när vi har tid, lust och råd.

Måste rensa förrådet härhemma med. Sälja en del som inte används och åka till tippen o slänga massa skit. Kan ju förresten nämna att jag sålde min bänkdiskmaskin när jag flyttade och sedan dess har vi stått utan diskmaskin. Tills förra veckan! Yes, då blev vi minsann med riktig diskmaskin. Awesome! Mycket snack om inredning nu, men sånt är ju kuuul, håller ni inte med?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0