Jensen's Bøfhus

Jobb idag, var dock försenad 10 minuter. Första gången sedan jag började för över ett år sedan som jag var sen till jobbet! Efter jobbet blev det lunch på Jensen's Bøfhus med mina tjajor - Maddelutt och Jennifer. Vi körde all in och åt trerätters. Förrätten glömde jag dock att fota, men huvudrätten blev kyckling:



Efterrätten blev apelsinsorbet med chokladmousse, galet gott! Men damn så himla mätta vi blev.



Åkte hem en sväng för att lämna Jennifer. Sedan körde jag och Madde till Knalleland där jag köpte hårfärg (röd!) och hon köpte en ny dvd, usb till bilen och högtalare (jättesöta, blåa).

Har inte fotat håret än, men färgade iaf underhåret. Valde en knallröd färg, men det blev ganska mörkt då håret vart så himla mörkt från början. Färgade även utväxten (mörk)chokladbrun igen. Tur jag har min Madde som hjälpte mig att färga hårbollen på huvudet. Lollo och Maja kom förbo på fika och 19:50 bar det hemåt i full fart för mig för att sedan mötas av...

...Idol Bonde söker fru? What the fuck is this crap?! Jag ville ju se Idol, men det går ju tydligen inte förrän på fredag igen. Varför detta? Gah! Käkade i vart fall lite sen middag och såg på "Svenska Miljonärer". Nu väntar sängen på mig - natti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0