Café Bakgården

Sorry för så hemskt dålig update, men jag är typ världens tröttaste människa. Har varit uppe kl 5 på morgonen måndag-idag, och sovit ca 4 timmar/natt. Det tar på krafterna kan jag lova. För att börja någonstans kan jag ju uppdatera om gårdagen.

Jag började dagen med att jobba. Efter jobbet lunchade jag med Mami, thaibuffé på Golden Elephant blev det. Efter det gick jag till barnmorskan för att förlänga receptet på minipiller. Gick snabbare än jag trodde så åkte sedan hem en liten stund. Vid 15-tiden mötte jag upp Anna på en fika.


Café Bakgårdens berömda morotskaka med kaffe, mumma! Åkte tillslut hem och tvättade hela kvällen. Nu ska jag se på ett avsnitt av House tänkte jag.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: e m m i e

mums !

finblogg, allt bra idag annars?

kram !

2011-03-04 @ 21:49:29
URL: http://oohme.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg!

Hur mår du :)?

2011-03-04 @ 21:57:58
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0