Säg mig vart?

Fick denna kommentaren:



Snälla, säg mig vart du läste att jag gillar Hello Kitty? Det gör jag inte, och har förmodligen aldrig någonsin skrivit någonting om den katten i min blogg. Blir så trött på sådana här reklam-kommentater.

Får säga detsamma om alla "Ställ en fråga i min frågestund"-kommentarer. Varför ska jag ställa en fråga om jag inte ens läser bloggen? Varför ha frågestund om man måste spamma andras kommentarsfält för att försöka få in frågor? Nä, så trött jag blir. Håller ni inte med? (Ja, alltså ni andra som inte skriver sådanahär kommentarer).

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Meg

sv. Ja det får man hoppas! :)

2011-03-17 @ 17:22:03
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: lovisa

tacK :D

2011-03-17 @ 17:53:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Monkey

det är ju jag som e fan av Hello Kitty XD

2011-03-17 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0